onsdag 20 januari 2010

Få, men naggande goda!

Vet inte vad det är med mig ikväll. Borde ha lagt mig för minst en timme sen, gärna mer. Men nä, jag sitter halvspeedad här och bloggar istället. Maj Lård.

Var in på bloglovin' nyss, har liksom inte tidigare förstått vad det är för en sida. Men nu är jag lite mer påläst. Sökte för skojs skull på min egen blogg, och fann att jag tydligen ska ha hela TRE prenumeranter! Hoppsan hejsan! Ok, tre är - om man nu jämför med många andra - inte många prenumeranter. Men med tanke på att jag inte räknat med en enda så är det ju skitkul! Vilka är ni, förresten?

Hmm... ja... så såg jag ju också vilken placering min blogg har av alla bloggar som finns med där. Och - håll i er... *Trumvirvel*

...jag ligger på plats etthundratrettiosjutusenetthundrafemtioen!!! 137151!

Jo jag sa 1-3-7-1-5-1!
(-"Bingo!")

Haha! Nåväl, hade i alla fall 49 unika besökare under gårdagens dygn. Det är nog mer än jag haft tidigare.

Men jag bör kanske tillägga att det ju egentligen inte spelar mig någon roll hur många besökare bloggen haft, eller vilken placering den ligger på på bloglovin'. Det är ju rentav helt oväsentligt. Skriver gör jag ju liksom ändå. Men som sagt, det vore ju däremot lite skoj att veta vilka ni få, men naggande goda, prenumeranter är. Om man nu vill ge sig till känna. (Shit - piiiinsamt... Kan ju inte erkänna att jag följer den där Omotiverat Dravel...)

Appropå dravel. Nu ska jag sluta med det. Det var ju sova jag skulle göra!

Gonatt!

4 kommentarer:

Josefin sa...

Jag är en bevakare ju ;)

Sofia sa...

Jaha! Visste att du läste, men inte att du var en bevakare =) Kram!

Amanda sa...

jag gört! har bara inte hunnit skriva än.. jobbajobbadagisdagissovadö. ;)

Jennie sa...

Och jag! :D