tisdag 5 januari 2010

Favoriter

Jag pratade ju tidigare om att jag har vissa foton som jag faktiskt är riktigt nöjd över. Så... Härmed delar jag med mig av några av dem! Vad tycker ni?

James Island, Gambia Jan -06
Tog ett random-kort, och blev riktigt nöjd. Längst upp på bilden,
längst ut vid bryggan, syns de suddiga konturerna av båten som vi studenter
(var där på kurs i 3 veckor) åkte till ön med. En oförglömlig resa!

"Efter stormen" Juli -06
Tagen ute på Lövudden, Västerås. Dagen innan var det ett jätteoväder,
men morgonen efter visade varken himmel eller vatten några som
helst tecken på det. Blir själv lugn av att titta på denna bild.



"Larvig återvändsgränd" Aug -06
Taget ute i stugan. Aldrig trodde jag att larver kunde posa...


"Droppbeklädd växt" Maj -07
Tagen på en så icke upphetsande plats som gratisparkeringen
vid musikhögskolan i Örebro.


"Andlig närkontakt" Juni -07
En kompis jag fick när jag sommarjobbade på Björnön.



"Ur ett småkryps perspektiv" Maj -07
Tja... bara lite kul att leka med vinklar.



"Västerås glöder" Juli -07
Var tvungen att stanna till på Björnöbron på vägen hem från mitt
dåvarande sommarjobb, bara för att föreviga den fantastiska
kvällshimlen.


"Kärlek" Mars -09
Å, vad jag själv älskar den här bilden!
Det är finaste Amanda med sin lille Olle. Är otroligt glad
att hon och jag tagit upp kontakten igen, hon är en fantastisk
människa! Och så har hon ju världens gullunge till son.
Väldigt talande och äkta bild. Älskar den.

Ja... det var några favoriter det!

Nu är det dock dags att gå och knyta sig. Har ett rep imorgon kl.12 som jag måste hinna fixa lite grejer till på morgonen/förmiddagen. (Som sagt - alltid ute i sista sekund...)

Dagens omotiverat: Kylan. Vinter och snö älskar jag! Men måste det vara så överdrivet KALLT?

Inga kommentarer: