måndag 18 januari 2010

Gå och tala om det på berget!

Fick lite tid över nu på kvällskvisten å fixade i ordning ett nytt litet klipp att lägga ut på youtube. ("Men åååh... Den där bruden har värsta bekräftelsebehovet. Ba vill synas å höras..!")
Jaja. Klart vi alla vill bli bekräftade. Men youtube-köret gör jag mest som en kul grej. Och jag ser det som en härlig bonus om folk gillar det jag lägger upp.

Fina kommentarer som genererar små ego-boosts är rätt najs ibland.

Tänkte häromdagen att jag skulle lägga upp ett klipp på en traditionell gospel-låt som jag hade med på en konsert jag gjorde med pianisten Peter Burell i november 2007. Problemet var bara att jag inte hade nån video på framträdandet, utan bara en ljudinspelning.

Såatte... Då får man ta saken i egna händer och GÖRA en video!

Så pass på, här bjussar jag på den. Haha, å jag kan säga att jag hade bra kul när jag gjorde den...
Vad tycks?

Inga kommentarer: