fredag 15 januari 2010

LÅTOM OSS DANSA!

Nu sitter vi (Catrin och jag) här och kollar på Let's Dance. Agneta Sjödin var först ut - måste nog säga att jag tycker hon gjorde bättre ifrån sig än vad juryn verkade tycka. Bara fyror. Själv tänkte jag typ.. Femmor? Nån sexa i alla fall?

Men sen så är jag ju inte särskilt kunnig inom området... Men tycka till kan man ju göra ändå.

Ska bli kul att se Västerås E.M.D.-stolthet Mattias ikväll. Tyckte han var riktigt duktig förra veckan, och ikväll ska de tydligen bjussa på en tango. Det kanske den stulna bilden nedan (snodd från deras blogg... fy skäms på mig) vittnar om? Hello, tango-musche!

Klart man blir lite partisk också när det är någon med som man faktiskt vet vem det är. I skolan gick Mattias året över mig under åtta års tid. (Och Catrin här bredvid mig var klasskamrat med honom från fyran till nian).

Minns så väl när hans klass på gymnasiet hade sitt sceniska musikprojekt. Han och några polare körde en Backstrees Boys-låt (kan det ha varit "I want it that way"?), och tjejerna i publiken blev fullkomligt galna när han kom ut på scen. Härligt boyband-vitklädd, och med en röst som fick dem alla att smälta. Haha!

Kul är också att Mattias faktiskt var med och körade till självaste MIG på Cirkus i Sthlm i maj 2007. (Jess, jo kään tatch mi iff jo oant to...)

Nämen, summan av kardemumman - han är rrriktigt bra. Kul att det verkligen går så bra för honom och de andra tu i E.M.D.

Hoppas det går bra för honom och Cecilia med tangon ikväll å!

Inga kommentarer: