fredag 29 januari 2010

Stöckhölm i helga'!

(Ja... sista ordet i rubriken bör INTE läsas med ett hårt 'g', utan ett MJUKT, för att minska risken för missförstånd...)

Så börjar den här dagen sakta men säkert gå mot sitt slut. Har varit en bra dag, trots att jag och Alva försov oss 30 min imorse. Sånt har annars en förmåga att verkligen förstöra en hel dag!

Inatt blir det till att sova hemma hos mina föräldrar, och jag planerar att lägga mig senast 21. Kul fredag... Men anledningen är att mamma och jag ska iväg med en kör till Sthlm tidigt imorgon bitti för att vara med på en konsert. Bussen avgår 06.50... Elakt tidigt, men nödvändigt. Sover hemma hos mamma och pappa för att bussen som kören ska åka med råkar hämta upp oss på det område där mamms å papps bor. Lär gå upp 05.30... Fy. Men jag ser ändå sjukt mycket fram emot morgondagen.

Och på söndag har jag ett rep på musikhögskolan i Sthlm, vilket innebär att jag imorgon natt ska sova hos finaste Linda! Har ännu inte sett hennes lägenhet, trots att hon bott i Stockholm i typ ett år. Ska bli grymt mysigt i alla fall!

Nu ska jag ta mig en smörgås här och sen börja packa lite smått inför imorrn. Sen hänger jag på mamma ner på stan en sväng innan jag får besök av Åsa här hemma. Vem vet, kanske hakar självaste storbloggaren på hit å?

1 kommentar:

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Kanske det kanske. Fast storbloggaren är väldigt väldigt trött just nu. Zzz... ;)