torsdag 7 januari 2010

Telepati

Ja ok, klockan är över elva, då jag sa att jag senast skulle lägga mig. Men va fasen - det visade sig ju vara en fantastisk konsert på TV! Ska dock inte se hela... Ska snart stänga av.

Måste bara berätta...

Utan att ha hört av mig till mamma och frågat om hon har lust att ringa det där väckningssamtalet till mig imorrn, så fick jag för 2 min sen ett sms av henne där det stod:

"Väckning när?"

Berättade för henne i förmiddags att jag försov mig idag, och automatiskt kom alltså detta sms nu.

Hon kan läsa mina tankar.

Å, nu är det Jackson Five med ABC. Får mig osökt att tänka på förra hösten då jag å Jessica (som jag lärde känna just i och med detta uppdrag) körade till Lagaylia Frazier. Hon körde nämligen bl.a. ABC då. Så sjukt jävla kul. Ja, det var så kul att det till och med tåldes att sväras där.

Jag ser sjukt blek ut.
(Jag till HÖGER...möhöhö)

Att köra (hårt "k") till etablerade artister är också nåt jag verkligen skulle vilja göra mer.
Så vansinnigt jäkla härligt sköj! Det är helt enkelt så att scenen är mitt andra hem. Finns ingen annanstans jag mår så fantastiskt bra som där. Att köra är både kul, utvecklande och... ja. Så många adjektiv kom jag på. Det finns nog inget negativt med körandet i alla fall. (Ok, visst är det kul som fanken att vara den som står längst fram å sjunger lead - självklart... men innan jag kommit dit så kan jag absolut tänka mig att köra ;)

Oj, nu helt plötsligt sköljde en enorm längtan efter nästa gig över mig. Den 6 feb är det dags - tre gig på en kväll! Ser grymt mycket fram emot det.

NU dock, är det stänga av den här + TV:n och gå och sova som gäller.
Gonatt!

Inga kommentarer: