lördag 6 februari 2010

Sjusovarn'

Det är jag det...
Åkte ut till Catrin i Sippersta igår kväll, och blev ju kvar ett tag, kan man säga... Tror nog klockan var närmare 02.30 när jag kom hem. Eller var det till och med 03.30? Bra koll man har...

Trevligt var det i alla fall! Men sen dröjde det till en sisådär 04 innan jag faktiskt somnade. Och sen skulle det dröja ända till kl.13 innan jag gick upp... Herregud! Dagen är halvt förstörd. Det blir helt fel och vridet när man går upp så sent! Men jag får ju skylla mig själv.

Skulle ha fått jättemycket gjort på förmiddagen idag - skulle ha åkt ut till den andra Catrin (Triin) och firat hennes dotter som fyller 3 idag. Men det får jag se till att göra imorgon istället. Sen skulle jag även ha gjort lite uppgifter som jag har till på tisdag när jag ska till skolan i Örebro igen. Men nä. Det får jag också se till att göra imorrn.

Det jag måste lägga krutet på idag är att skriva ut textblad till låtarna jag ska köra ikväll. Ikväll är det ju nämligen FESTIJAZZ nere på Konserthuset. Ska bli hur kul som helst att lira!

Mindre kul att välja kläder bara... Vet inte alls vad jag ska ha på mig!

Ska ta mig en dusch nu, och sen se efter vad garderoben har att erbjuda till kvällens gigs. Vem vet, kanske slutar med att jag står där naken och sjunger?

Inga kommentarer: