måndag 8 mars 2010

En überglad KLANT.

Jag är människa, vilket innebär att man inte alltid är helt felfri. Ingen människa är det - det går liksom inte. Alla gör sina misstag emellanåt, stora eller små sådana. Även jag gör det, men det betyder inte att de är medvetna. Ibland blir det liksom bara jättefel.

Har rätt mycket att hålla i ordning på uppe i huvudet just nu, så jag vill be alla att verkligen ha överseende med att minnet kanske sviker lite sådär emellanåt. Och därmed vill jag också be er påminna mig om saker och ting. Då menar jag inte sånt i stil med "du... kom ihåg att det är måndag idag... alltså är det tisdag imorrn" eller "glöm inte att borsta tänderna innan du lägger dig!". Sånt minns man ju ändå.

Men ja, ni fattar grejen. Mer viktiga saker liksom.

Just nu känner jag mig itne bara KLANTIGAST i hela världen. Utan också GLADAST!
Nåväl. Häppåer så länge!

Inga kommentarer: