tisdag 13 april 2010

Kärleksförklaring

Av förklarliga skäl har jag inte skrivit här på ett bra tag, det har helt enkelt att göra med att jag sedan den 5 februari varit med i Team Picasso i Körslaget. Det går åt lite tid, kan man säga...
Men det är tid jag mer än gärna lägger ner på det här - att få vara med om den här resan är nåt av det allra roligaste jag någonsin har gjort.

Det handlar liksom inte bara om sång och koreografi, utan också om att varje dag omges av fantastiska människor som berikar mitt liv.

Annelie, Sussie, Helén, Susanne, Louise, Melanie, Malou, Jennie, Liselotte, Malin, Olivia, Carin, Maja, Jocke, Lars, Albin, Martin, Daniel, Jonas och Marie - jag kan ärligt säga att jag ÄLSKAR ER! Hur det än går för oss i Körslaget framöver så känner jag mig som en vinnare. Inte bara för att vi gått ut och verkligen öst järnet och levererat varje gång hittills, utan för att jag helt enkelt vunnit er vänskap.

Det här är så stort så jag skulle kunna spricka.

Massa kramar och pussar till er!

Inga kommentarer: