onsdag 21 juli 2010

Ica Nazi

(Klicka på bilden för att komma till artikeln)

Hittade denna artikel igår på aftonbladets sida. Jag ställer mig frågande till HUR man lyckas undgå att se detta mönster när man hänger ut kallingarna i butiken?

Nåväl.

Åkte å handlade på Maxi igår, hade lagt undan ett par dojjor jag ville ha. Fick ett sms på vägen till affären, en kompis som frågade vad jag gjorde. Skulle fint svara att jag var på väg till Ica Maxi. Men T9-funktionen i min mobil ville inte skriva det som första alternativ.
Den tyckte att jag var påväg till ICA NAZI!

Hahahaha! Sjukt sammanträffande med dagens tidigare kalsong-artikel...

(Bör kanske tillägga att jag aldrig tidigare ens skrivit ordet nazi i min mobil, ifall folk undrar varför T9 valde det... Har visserligen antagligen aldrig skrivit Maxi heller...)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag undrar mest hur det kommer sig att den som tryckte mönstret inte såg det. De var ju hemskt fula även utan den kopplingen =)
Apropå T9 så finns det många konstiga alternativ som kommer upp när man ska skriva.

S sa...

prova skriv Benke köper ludd på ica maxi med T9