fredag 15 januari 2010

Go Matte!

Nu har han å Cissi precis dansat - gick ju som... som... som en DANS! (Möhöhö...)
Ooh! Bra ord från juryn å! Spännande att se poängutdelningen... Vad ska det månne bli för summa?

Jag väntar med spänning...

Yeah! 27 poäng! Härligt jobbat.

Han blev just intervjuad, bl.a. om att han var väldigt blyg och försiktig när han var yngre. Och ja, så var det nog faktiskt. (Förlåt Mattias för att jag skriver det här) Men det var faktiskt lite töntvarning på denne kille på mellan- och högstadiet. Det var inte förrän på gymnasiet som jag upplever att han började blomma ut, som man så fint säger. Kanske kan det bero på att han då blev mer säker på sin otroliga sångbegåvning? Vad vet jag.

Men en sak vet jag - det här är hans revanch! Och det är en sjuhelsikes sådan!

Ja gillar't.

Inga kommentarer: