torsdag 14 januari 2010

Jisses...

Jag förstår inte hur jag ska orka med den här dagen - å då har jag inte ens mycket att göra idag. Jag är helt SLUT!

Kom hem från Falun vid 00.40 igår, lagom mör. Och det är nog ett smärre under att inte självaste föraren somnade - som jag gjorde. Tror i och för sig inte att han skulle kunna somna, fast med tanke på att han när vi var tillbaka i Vässan sa: "Herregud, nog för att jag har varit trött förut när vi åkt hem... Men så trött som jag är NU har jag aldrig tidigare varit!" så vet jag inte...

Hade jag bara varit vaken så hade jag ju kunnat erbjuda mig att köra lite å. Men nä, tydligen tog min kropp en paus i en sisådär 45 min.

Vaknade illamående. Som fasen. Kan bero på att vi åt på Donkelonken i Hedemora strax innan jag sen somnade i bilen. Jaja. Sjuk är jag inte i alla fall. Illamåendet var nog snarare en kombination av mat - bilfärd - trötthet.

Nu ska jag åka över lite snabbt till mina päron och låna deras tvättmaskin. Är inte helt lätt att få en tvättid som passar här där jag bor. Tvätta på söndagar är ju det ultimata. Men nä. Söndagar - över huvud taget röda dagar - får man inte nyttja tvättstugorna. Rätt surt.

Då är det skönt att ha mor och far på 6 min bilavstånd!

Inga kommentarer: