tisdag 12 januari 2010

Missnöjd.

Nu är problemet någorlunda åtgärdat. Men badkaret fick jag banne mig inte fram.
A hjälpte mig att ta en bild, bara för att jag skulle kunna visa vad jag mende med de där omöjliga väggarna.
Nån som fattar vad jag menar?


Fronten fick jag alltså aldrig bort. Kanske att det gått om jag rivit någon av väggarna? Får testa det nästa gång.

Haha! Och jag som blev eld och lågor - av glädje alltså - när mamma och syrran hade varit på visningen av den här lägenheten (jag hade inte möjlighet att gå), och berättade att det fanns ett badkar!

Och nu vill jag inget hellre än att byta ut det mot en dusch.

Stackars A, nåt bad blev det inte för henne. Och nu är det läggdags för henne. Det var det visst redan kl.22.

Får se om jag smyger in och tar en snabbdusch om en stund. Skulle behöva det, för detta lilla äventyr fick mig att bli lätt fuktig på ryggen. Mmm!

Hoppas du som orkat läsa detta dravel haft en gemytligare kväll än jag!

Nu sova. Kanske duscha först.
("Det var mig ett HIMLA tjat om den där duschen!")

Inga kommentarer: