tisdag 12 januari 2010

DET RYKER OM MIG!

Ja, så arg och frustrerad är jag just nu!
Jag blir fullkomligt GAAALEN!

Jag får inte av den förbannade badkarsfronten! Jaja, drama queen kan man kanske kalla mig just nu. Men jag måste verkligen duscha ikväll! Och fixa det här hinner jag ju knappast göra imorrn bitti.

Är så arg så jag slänger saker runt mig. Har redan slängt min klocka och min badrumsvåg. Och sparkat på badkaret.

Det hjälpte inte.

Problemet i mitt badrum är att det går in en vägg bakom/bredvid handfatet, där ena kortsidan på badkaret går in. (Mmm, ni förstår säker precis vad jag menar...) Hur som helst - den väggen tar emot nu när jag försöker få ut badkaret/ få loss fronten. Jag kan inte rucka det åt något håll för det är väggar överallt!

Har även försökt lyfta, men DET GÅR INTE!

Å så gör sig astman påmind igen å.

DÅLIG KVÄLL!

Högst OMOTIVERAT!

Inga kommentarer: