söndag 31 januari 2010

Rädslans ansikte.

Linda och jag gick tidigare ikväll och hyrde en film. "The Children" hette den, skulle tydligen vara årets rysare enligt News of the world.

Alltså ja... man fick sig ju en adrenalinkick här och var, men det var egentligen en kass handling med ett lika dåligt slut.

Lindas kommentar till den är: "Ytterligare en anledning till att inte skaffa barn". (Av den enkla anledningen att filmen handlade om läskiga barn ...)
Haha...

Tänkte att jag skulle ta en bild för att visa hur jag ser ut när jag kollar rysare, och vips så kom ett riktigt sånt där skrikasågrannarnahör-moment. Fasen vad rädd jag blev! Ja, Linda med för den delen. Och bilden nedan är helt autentisk! Inte fejkad på nåt sätt.

Jag är rädslan personifierad i denna bild.

Nehepp, nu börjar det nog dra ihop sig för lite sömn. En annan har ju ändå varit vaken sen 05.30...

Gonatt allesammans!

Inga kommentarer: