fredag 22 januari 2010

Sisters' night!

Så var det äntligen HELG igen då! Så sjukt skönt. Men också nervöst. För nu är det inte många timmar kvar innan jag ska hålla mitt livs första workshops. Menee... det går nog la bra. Har fått ner en del info nu, så det börjar kännas rätt lugnt. Blir nog mer sjunga på gehör än prata om gehör...

Nu ska jag ta å göra mig i ordning för att dra iväg till systeryster! Det blir en kväll hemma hos henne - mysigt! Kanske att vi delar på en pizza och sen sitter bänkade framför Let's Dance å hejar på Mattias. Vad är det för dans som ska framföras ikväll, månntro?

Nu måste jag ta å bege mig här, lovade att jag skulle hämta syrran kl.18 (återigen är man en tidsoptimist/tidstjuv och tror man har hur gott om tid som helst på sig...) för att åka å handla lite med henne innan vi sen slår oss till ro i soffan å har en riktigt myskväll - som bara systrar kan ha.

2 kommentarer:

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Tjeeeevligt! Jaaa däääääj! Hälsa så mycket till systeryster. :)

Sofia sa...

Ja heeej heeej! Såg lagom till Let's dance började att du ringde... Gick å tänkte "vad ringer han aldrig för? han måste ha somnat om..."

Eller så hade jag mobilen på ljudlös.

Nåväl. Ses imorrn efter körtjottaballongen? Kram!