fredag 22 januari 2010

Tidsoptimistn'

Japp. Som vanligt är jag ute i sista sekund. Sitter här, nyss hemkommen från systeryster, och ska planera det sista inför morgondagens tre workshops. Fast å andra sidan så är det ju så med mig att jag är som mest effektiv och kreativ under kvälls- och nattid. Kom till exempel just på en övning vi ska göra imorgon som bygger på improvisation. Blir nog finemang! Måste bara ta och skriva upp stämmorna jag kom på...

För övrigt - Mattias och Cissi hamnade återigen i toppen på Let's dance. Gud, så kul! Hela 33 poäng lyckades de få från juryn ikväll! :D Slängde iväg ett par röster jag å. Och jag gjorde inte bara Mattias en tjänst genom att skicka dessa sms, utan även det jordbävningsdrabbade Haiti. Röstningsavgiften gick ikväll till detta ändamål - himla bra!

Nä, nu ska jag ta å skriva ner lite - både ord och noter - innan det äntligen är dags för sängen.

Gonatt!

Inga kommentarer: