tisdag 12 januari 2010

SUUUR!!!

Vad kul att proppen släpper ut vatten från mitt badkar, att det är nåt stopp i avloppet, och att det vatten som proppen släppt igenom därför hamnat långt ut på toalettgolvet.

Jag blir så SUR!

Nu drar min dusch ut ännu mer på tiden!

Snacka om omvända problem, förresten. Här har man polare vars vatten/avlopp frusit flera gånger under de senaste dagarna. Eller som kanske inte ens tinat än.

Själv har jag för mycket vatten.

Å, vad sur jag är.

Nu måste jag försöka få loss framstycket på badkaret, lirka ut badkaret en bit för att sen typ ställa det på högkant innan jag kan försöka rensa avloppet.

Precis vad jag vill syssla med en tisdagkväll kl.21.10 när jag helst av allt bara skulle vilja sova vid det här laget. Gärna nyduschad. Fan.

1 kommentar:

Josefin sa...

Haha men jösses! Hoppas det blir bra det där hörru. :) Kram o nattens!