lördag 9 januari 2010

Tips!

Kan tipsa om att det just nu på SVT 2 är en bra konsert från 2008 med Ane Brun. Gillar henne!
Kom i kontakt med hennes musik när jag gick på folkis på Sjövik. En vän till mig, Anna Ihlis, var med och spelade in kör på ett par av hennes låtar, och jag gjorde henne sällskap till studion i Stockholm.

I kören på konserten på TV nu finns bl.a. Anna Ternheim och Lisa Ekdahl. Och i skrivande stund sjunger Nina Kinert duett med henne. Riktigt najs!

Vill minnas att Jocke, a.k.a. STORBLOGGAREN, fotade Nina när hon var förband åt just Anna Ternheim, då hon spelade i Västerås. Jocke fotade åt DN den kvällen - schysst uppdrag!

Skynda å kolla, konserten är snart slut!

2 kommentarer:

Joakim - STORBLOGGAREN sa...

Fan vad synd att jag missade konserten!

Tack för länkarna. :D

Sofia sa...

Snarare - fan vad synd att jag inte var snabbare att lägga upp inlägget! Trodde konserten skulle hålla på längre, så jag tog god tid på mig att leta länkar... :)