onsdag 10 februari 2010

Kylskåpsrensning!

Fick mig ett tokryck här på nattkröken och rensade lite snabbt kylen. Städade också undan lite på diskbänken, och i en av påsarna där - som jag länge trott varit tom - så låg det faktiskt en bit överblivet bröd.

Så... är du sugen på mellanmål? Jag kan i sånna fall bjussa dig på en bit pain riche med bredbar leverpastej. Eller vänta... Pastejen kanske får lov att skäras i skivor istället.


Jag måste helt enkelt börja rensa kylen lite oftare, tror jag.

Nä, nu är det verkligen hög tid att sova. Det har det varit i en sisådär 3 timmar. Men men. Tänkte att det är bättre att rensa kylskåp samt blogga såhär dags...

Tack och hej - leverpastej.
(Möhöhö...)

P.S. "En tips näer mahn rengöhre dehn kylskåhp äer att ha en dehl ättik-spirit i den rengöringsvatten. Och scrubbeh med den mjuke sihde på scotch bright, annars den kan bli repoh." (Evelyn)

1 kommentar:

EmmaPQ sa...

Oh yes! Evelyn.. Vilken kvinna!