onsdag 3 februari 2010

Rep å gig

Har jobbat klart för idag och drar mig upp till Falun om ett litet tag. Dags för körrep med Kammarkören där. Ska bli kul! Valde att stanna hemma förra gången med tanke på att vädret då var som det var. Visserligen snöar det nu med, men inte lika mycket som för en vecka sen. Och förresten så har jag inte så mycket till val - måste med upp å sjunga ikväll eftersom jag även missar rep-helgen som är nu i helgen. Har nämligen tre gigs på Festijazz här i Västerås då. Ska bli himla roligt!

Jag ska sjunga med två olika grupper - Sala Storband och Filip Olandersson Quintet. För den som vill gå å se/höra mig/oss så ser schemat ut såhär:
17.30-18.30: Sala Storband i "Ballroom" (ett för i år nytt påhittat namn. Det kallas "foajén" i folkmun.)
19.30-20.30: Filip Olandersson Quintet i "Birdland" (som i vanligt fall heter "Lilla salen".)
21.30-22.00: Filip Olandersson Quintet i "Jazz corner" (hörnet i foajén, mot Kopparbergsvägen.)

Japp, så ser det ut!

Välkomna!

Inga kommentarer: