måndag 15 mars 2010

TEAM PICASSO!

Jajjemen! Nu får vi äntligen gå ut med det jag så länge bara velat skrika rätt ut:

Jag är med i TEAM PICASSO som tävlar för Västerås i TV 4:s KÖRSLAGET, med start NU PÅ LÖRDAG kl.20.00!!!

WOHO!!!

Men vill man få en liten försmak av vår kör så kan man glutta på kvällens "Förkväll" på TV 4. Då medverkar Marie med sex av medlemmarna ur Team Picasso. Under tiden står vi andra å repar dans. (TACK Annelie Hallström och Fryxellska Skolan för att ni sponsrar med danslokal!)

Vi är 20 st som förra fredagen (rättare sagt natten till lördagen) blev utvalda av Marie, och jag måste säga att hon lyckats få ihop ett hur härligt gäng som helst. Vi skrattar bra ihop, vi dansar bra ihop, och framförallt - vi SJUNGER bra ihop!

Repen är nu i full gång, kan jag säga. På fredag drar vi till Stockholm, och på lördag är det dags för första programmet. Och det kommer bli G.R.Y.M.T! Så alla Västeråsare och andra i Sverige som gillar BRA körsång á la show - se till att rösta järnet på just TEAM PICASSO!

"O, a, oaeh - vi är VästeROSAre!"

2 kommentarer:

Anna sa...

Har misstänkt länge att du faktiskt kom med! Grattis! De andra jag känner som sökt har ju offentliggjort att de inte kom med, så då tänkte jag att det var något lurt i att du aldrig berättade hur det gick! Jag som aldrig tittar på körslaget kommer att sitta klistrad framför tv:n, i alla fall så länge ni är kvar i tävlingen. Håller tummarna på lördag!

Sofia sa...

Tack Anna! De andra körerna offentliggjorde för ett tag sen vilka som kom med, men vi har velat hålla lite låg profil =) Ska bli grymt kul, och å hela körens vägnar tackar jag för stödet!!