söndag 21 mars 2010

GO TEAM PICASSO!

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva de känslor som far runt i mig i denna stund. Det är en blandning av allt fantastisk som finns att känna, i princip. Det är kärlek, glädje, tacksamhet, värme, gemenskap... YOU NAME IT!

Kom för en timme sen hem från Stockholm och premiärsändningen av Körslaget. Och fy fasen... Vi gjorde så sjuuukt bra ifrån oss i TEAM PICASSO!!! Och Gabriel Fors som numera är med som kommentator gillade oss som tusan - fick ståpäls å grejer. Och det kan jag säga att jag med fick - det var så otroligt FANTASTISKT att få vara med om det här ikväll, och jag kan inte vänta till nästa gång! Är så otroligt glad över att jag får vara med om allt detta!

Och så har vi ju Marie. Vilken jäkla klippa! Hon är HELT RÄTT PERSON för detta uppdrag! Hon har verkligen lyckats få ihop ett sånt otroligt GÖTT gäng! En otrolig gemenskap, värme och kärlek oss körmedlemmar emellan.

Nu ska vi ladda järnet inför nästa sändning som går av stapeln om en vecka, och riktar in oss på att göra MINST lika bra ifrån oss då som ikväll. Glöm inte att fortsätta rösta!!

Nu är det sängen som gäller. Jag kommer somna ovaggad, med en härlig känsla av ren glädje i själ och hjärta.

TACK FINA ROSA KÖR OCH MARIE FÖR DENNA GÅNG! Och även stort TACK till er alla som visar erat stöd på olika sätt!!!

Bamsekram och gonatt!!!

Inga kommentarer: