lördag 16 januari 2010

Baka - Packa - Sova

Sådär ja, då har man bakat klart två vaniljkakor såhär på nattkröken också. Känner mig härligt effektiv! Och minst lika trött.

Har inte packat nåt än inför helgen i Falun, så jag ska ta å börja göra det nu innan det är dags för sängen. Har kl.01.00 som mål. Då - SENAST då - ska jag både ha hunnit släcka OCH stänga ögonen. Ingen jäkla patiens på mobilen eller sudokulösning i min lilla sudoku-bok i pocket size. Nä, utan här ska SOVAS senast 01. Får i alla fall en sisådär sex timmars sömn då. Hmm... Hade ju inte skadat med ett par timmar mer än så...

Men men! Kl.08.30 imorrn (nä... idag, till och med) blir jag hämtad. Så... nu ska jag sluta dravla och istället börja packa här.

Får förresten se om jag lyckas skriva nåt under helgen. Annars får det la bli på sön...

Ha det fint!

Gonatters.

Inga kommentarer: