torsdag 4 februari 2010

VEM VAR DET?!

Jag vet inte riktigt hur många gånger det skett nu, men det har hänt alldeles för många gånger de senaste typ sex veckorna.

I början brydde jag mig inte, men till slut når det liksom en gräns. Först tänker man "jaja, låt gå för den här gången" och så går man bara vidare. Men sen händer det igen, och igen... och igen. Och IGEN! Som sagt, vet inte hur många gånger det hänt nu. Och ju fler gånger det händer, desto mer frustrerad blir man ju!

Men nu vill jag faktiskt veta, för det här är inte okej. Gränsen är liksom nådd, och jag känner nu att jag inte bara vill veta, utan att jag faktiskt har rätten att få reda på det också.

Jag kommer inte slå dig eller så, bara ge dig en rejäl utskällning. That's it.
Och DU ska ge mig ett LÖFTE om att inte göra om det.
Inte än på ett himla bra tag i alla fall.

Nu kräver jag att få veta.

VEM VAR DET SOM BESTÄLLDE MER SNÖ???

Inga kommentarer: